Konu
Logitech Alto Kullanan Var mı ?
25-12-2007, 16:14:23
#2
DiabloXTR
Ne için alıcaksınız sorması ayıp?
Teknik olarak ahım şahım bir özelliği yok yani
Amaç yükseltmekse daha Türk icadı şeyler düşünülebilir