• 27-10-2012, 13:08:25
    #1
    Norton Internet Security 2011 lisansına ve TTNET'in sağladığı McAfee Antivirus lisansına sahibim.

    Sizce hangisi daha iyidir? Bunca zaman Norton kullandım ve gerçekten çok kaliteli, önceki sürümler gibi kasmıyor. Ama sizce hangisi daha iyidir? Windows 8'e geçicem ve sürekli devam edebileceğim bir antivirüs istiyorum

    McAfee nasıldır, kullanan varmı acaba?
  • 28-10-2012, 18:21:12
    #2
    Misafir
    norton güzeldir dediğin gibi kasmıyor
  • 28-10-2012, 20:11:30
    #3
    Duyduğuma göre McAfee yanlış virüs tespiti nedeniyle bir ara MS Office Excel i başka bir zamanda WinXp yi bozmuştu epey bir mağdur etmişliği popüler antivirüs yani

    Norton kullan bence.
  • 28-10-2012, 20:14:19
    #4
    Hiçbirisi bence
  • 28-10-2012, 21:36:38
    #5
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirisi bence
    Elbet bi yerden bişey çıkıyor, sonrada veri kurtarma programları vs uğraş dur.

    RemagX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyduğuma göre McAfee yanlış virüs tespiti nedeniyle bir ara MS Office Excel i başka bir zamanda WinXp yi bozmuştu epey bir mağdur etmişliği popüler antivirüs yani

    Norton kullan bence.
    O zaman Norton devam
  • 08-11-2012, 04:14:32
    #6
    nortondan şaşma hocam...ben norton 360 kullanıyorum.çokta memnunum
  • 08-11-2012, 11:43:10
    #7
    norton,comodo,kaspersky
  • 08-11-2012, 11:49:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Virüs derdin varsa, ya Combofix ya Hijacthis hocam Gerisi teferruat!
  • 10-11-2012, 02:29:51
    #9
    RemagX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyduğuma göre McAfee yanlış virüs tespiti nedeniyle bir ara MS Office Excel i başka bir zamanda WinXp yi bozmuştu epey bir mağdur etmişliği popüler antivirüs yani

    Norton kullan bence.
    Nortonda aynı şekilde işletim sistemlerine zarar vermişti Çin'de. Yanlış hatırlamamışım kaynak aşağıda:
    http://www.nebuforum.com/pc-dunyasin...eden-oldu.html
    Benzer kaynaklar mevcuttur. Bu tarz hatalar olağandır.

    Zemana Antilogger kullanabilirsiniz, bilgisayarınız dışarıyla iletişime geçerse size bunu bildirir. (Tabi diğer güvenilir yazılımların iletişim protokol fonksiyonlarını hook edip antiloggerı bypass etmediği sürece sizi bilgilendirir, genelde zararlı yazımlarda bu sisteme nadir rastlanır.) Yanı sıra real-time scan yapabilen herhangi bir antivirüs işinizi görecektir. Yaklaşık 1 sene mcafee kullandım (eski bilgisayarımı ilk aldığımda hali hazırda kurulu olduğundan) Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Kişisel önerimi sorarsanız mcAfee derim.

    hiJackthis orta seviye bir yazılımdır. Bilginiz yoksa tam perfomanslı çalışamayabilir veya sistem yazılımlarına ve sürücülerine zarar verebilirsiniz.