Norton Internet Security 2011 lisansına ve TTNET'in sağladığı McAfee Antivirus lisansına sahibim.

Sizce hangisi daha iyidir? Bunca zaman Norton kullandım ve gerçekten çok kaliteli, önceki sürümler gibi kasmıyor. Ama sizce hangisi daha iyidir? Windows 8'e geçicem ve sürekli devam edebileceğim bir antivirüs istiyorum

McAfee nasıldır, kullanan varmı acaba?