• 05-07-2010, 19:46:06
    #1
    Bilgisayarımda virüs var pc çok ağırlaşıyor ve sanal belleği çok kullanıyor.

    kurmuş olduğum antivirüs programların bazılarını çalıştırmıyor. Eset AVG kurdum ama hala aynı donma çok msn açarken Bağlandıkdan sonra hata verip kapatıyor.


    Ne önerirsiniz. Varmı spybot tarzı kasmayan bir antivirüs programı..
  • 06-07-2010, 02:45:28
    #2
    ilk başta combofix kullanıp ardından pc ye kis 2010 trial kuracaksın , update yaptıktan sonra güvenli kipte taratırsın ..
  • 06-07-2010, 12:24:15
    #3
    Combofix'i çalıştırmıyor. Eset AVG Avast ve Enson dün kasper Sky'ı kurdum Onlarda kasıyor ve pc iyice yavaslıyor.

    Yokmu bu trojan yada virüsü temizlememe yardım edicek kimse... Please.
  • 06-07-2010, 12:28:14
    #4
    avastı kur bu virüslerden sizi temizlemede bire bir temizledikten sonra kasmaması için nod 32 ye geçin
  • 06-07-2010, 13:33:44
    #5
    avastı'da kullandım ama hala aynı.
  • 06-07-2010, 16:20:14
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nod32 kur güvenlik kipinde calıştır makinayı ve sil.
  • 06-07-2010, 16:30:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Avira antivir kullanmayı deneyin.
  • 06-07-2010, 16:35:14
    #8
    Combofix + Nod32 Veya KasperSky Kullan
  • 06-07-2010, 22:42:01
    #9
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nod32 kur güvenlik kipinde calıştır makinayı ve sil.
    Adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avira antivir kullanmayı deneyin.
    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Combofix + Nod32 Veya KasperSky Kullan
    Avast kurdum kasıyor. Silmiyor.
    Nod32 kurdum kasıyor temizlemiyor.
    Combofix indirdim ama kuramıyorum.

    Bir ara trojan temizleme programı vardı windows'unda mevcuttu. ama bu