Bilgisayarımda virüs var pc çok ağırlaşıyor ve sanal belleği çok kullanıyor.
kurmuş olduğum antivirüs programların bazılarını çalıştırmıyor. Eset AVG kurdum ama hala aynı donma çok msn açarken Bağlandıkdan sonra hata verip kapatıyor.
Ne önerirsiniz. Varmı spybot tarzı kasmayan bir antivirüs programı..
Bilgisayarım virüs var Yardım!
10
●2.283
- 06-07-2010, 12:28:14avastı kur bu virüslerden sizi temizlemede bire bir temizledikten sonra kasmaması için nod 32 ye geçin
- 06-07-2010, 16:20:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.nod32 kur güvenlik kipinde calıştır makinayı ve sil.
- 06-07-2010, 22:42:01hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAdanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAvast kurdum kasıyor. Silmiyor.Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nod32 kurdum kasıyor temizlemiyor.
Combofix indirdim ama kuramıyorum.
Bir ara trojan temizleme programı vardı windows'unda mevcuttu. ama bu