Bilgisayarımda virüs var pc çok ağırlaşıyor ve sanal belleği çok kullanıyor.

kurmuş olduğum antivirüs programların bazılarını çalıştırmıyor. Eset AVG kurdum ama hala aynı donma çok msn açarken Bağlandıkdan sonra hata verip kapatıyor.


Ne önerirsiniz. Varmı spybot tarzı kasmayan bir antivirüs programı..