• 24-06-2010, 22:36:33
    #19
    Hayırlısı da bilgisayara nerden bulaştı onu anlamadım. Gitmek de bilmiyor.
  • 24-06-2010, 22:38:46
    #20
    dj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı da bilgisayara nerden bulaştı onu anlamadım. Gitmek de bilmiyor.
    Formattan sonra antivirüs kurmadan sitenize giriyorsanız o yüzden olabilir. Eset'in 4.2.4 sürümünü tavsiye ederim.
  • 24-06-2010, 22:42:41
    #21
    Antivirüs programı kuruluydu. Siliyimde sonra sürüm yükseltirim. Kaspersky derdime çare olur mu acaba ?
  • 24-06-2010, 22:44:00
    #22
    dj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antivirüs programı kuruluydu. Siliyimde sonra sürüm yükseltirim. Kaspersky derdime çare olur mu acaba ?
    Kaspersky esetten daha iyidir tabiki ama çok acımasızdır sistem dosyasında virüs bulsa siler sonra ortada kalırsınız
  • 26-06-2010, 15:32:15
    #23
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaspersky esetten daha iyidir tabiki ama çok acımasızdır sistem dosyasında virüs bulsa siler sonra ortada kalırsınız
    kaspersky inda key sorunu çok
  • 27-06-2010, 16:57:49
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    COMBOFİX kullanın gerçekten çok işe yarıyor tavsiye ederim
  • 27-06-2010, 16:59:24
    #25
    combofix le komple pc yi taratın sorun ortadan kalkacaktır
    http://www.tamindir.com/program/18628/ComboFix.htm

    alttaki konu baglantıdaki sorun yüzünden fazla yazıldı silinirse sevinirim