Hayırlısı da bilgisayara nerden bulaştı onu anlamadım. Gitmek de bilmiyor.
ESET NOD32 yardım!
24
●6.069
- 24-06-2010, 22:38:46Formattan sonra antivirüs kurmadan sitenize giriyorsanız o yüzden olabilir. Eset'in 4.2.4 sürümünü tavsiye ederim.dj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 22:44:00Kaspersky esetten daha iyidir tabiki ama çok acımasızdır sistem dosyasında virüs bulsa siler sonra ortada kalırsınızdj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2010, 15:32:15kaspersky inda key sorunu çokFatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2010, 16:57:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.COMBOFİX kullanın gerçekten çok işe yarıyor tavsiye ederim
- 27-06-2010, 16:59:24combofix le komple pc yi taratın sorun ortadan kalkacaktır
http://www.tamindir.com/program/18628/ComboFix.htm
alttaki konu baglantıdaki sorun yüzünden fazla yazıldı silinirse sevinirim