dj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antivirüs programı kuruluydu. Siliyimde sonra sürüm yükseltirim. Kaspersky derdime çare olur mu acaba ?
Kaspersky esetten daha iyidir tabiki ama çok acımasızdır sistem dosyasında virüs bulsa siler sonra ortada kalırsınız