• 10-02-2010, 10:10:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Rising Antivirüs + Firewall (internet Security) Distribütörlüğü alacağım , ben kullandım gayet iyiydi ama yinede siz değerli r10 üyelerinin görüşlerini almak vede ona göre hareket etmek istedim.Sizce Rising Antivirüs + Firewall (internet Security) nasıldır? Olumlu & Olumsuz Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim .

    Geçtiğimiz yazıda avast bayiliği konusunda olmuştu ama yaptığım araştırmalar sonucunda avast bayiliği almayı biraz erteledim şimdilik Rising Antivirüs Distribütörlük İşi çıktı düşüncelerinizi bekliyorum.

    Onur Hasöz
    Bilişim Hosting İnternet Teknolojileri
    onur@bilisimhosting.net.tr
    __________________
  • 10-02-2010, 13:40:34
    #2
    Kurumsal PLUS
    Hiç duymadım, açıkçası denesem bile para verip almam.
  • 10-02-2010, 15:31:03
    #3
    İlk defa duyuyorum.Pek satış yapabileceğinizi düşünmüyorum.