Merhaba Arkadaşlar Rising Antivirüs + Firewall (internet Security) Distribütörlüğü alacağım , ben kullandım gayet iyiydi ama yinede siz değerli r10 üyelerinin görüşlerini almak vede ona göre hareket etmek istedim.Sizce Rising Antivirüs + Firewall (internet Security) nasıldır? Olumlu & Olumsuz Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim .
Geçtiğimiz yazıda avast bayiliği konusunda olmuştu ama yaptığım araştırmalar sonucunda avast bayiliği almayı biraz erteledim şimdilik Rising Antivirüs Distribütörlük İşi çıktı düşüncelerinizi bekliyorum.
Onur Hasöz
Bilişim Hosting İnternet Teknolojileri
onur@bilisimhosting.net.tr
__________________