• 09-11-2009, 01:37:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wireless bağlantım ara ara yavaşlıyor, benden habersiz bağlanan var mı görebilir miyim?
  • 09-11-2009, 01:39:08
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bildiğim kadarıyla yok.
  • 09-11-2009, 01:39:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wireless bağlantım ara ara yavaşlıyor, benden habersiz bağlanan var mı görebilir miyim?
    ağ bağlantılarından kontrol et birde çalışma gurubunda bağlanan kişileri mutlaka görürsün. pc ler aynı gurupta çalışıyor ise
  • 09-11-2009, 01:44:13
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağ bağlantılarından kontrol et birde çalışma gurubunda bağlanan kişileri mutlaka görürsün. pc ler aynı gurupta çalışıyor ise
    wireless şifresini kıracak birisinin bunu düşünebileceğini düşündüm. fakat herhangi birisi ise, ağ bağlantılarımda başka pc isimleri de gözükebilir. arkadaşımın dediği gibi.
  • 09-11-2009, 01:46:34
    #5
    Vista da görebiliyordum ağdaki bilgisayarları ama xpde göremedim. Nasıl görebilirm xpde?
  • 09-11-2009, 01:57:31
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Modem arayüzünden dhcpye girip ip alan bilgisayarların mac adresini görebilirsin buradan anlayabilirsin ağını kaç kişinin kullandığını. Mac filtreleme, wpa2 şifreleme, dhcp ip dağıtımı limitleme gibi ayarlar yapabilirsin.
  • 09-11-2009, 01:59:35
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem arayüzünden dhcpye girip ip alan bilgisayarların mac adresini görebilirsin buradan anlayabilirsin ağını kaç kişinin kullandığını. Mac filtreleme, wpa2 şifreleme, dhcp ip dağıtımı limitleme gibi ayarlar yapabilirsin.
    Elazığlı'nın dediği gibi Modemin içine girerek modeme bağlı kişileri görebilirsin.
  • 09-11-2009, 02:18:19
    #8
    Teşekkür ederim, Strike Ian State isimli bir program ile mac adreslerini gördüm.