Wireless Ağımı Kimler Kullanıyor
7
●10.104
- 09-11-2009, 01:39:46Üyeliği durdurulduağ bağlantılarından kontrol et birde çalışma gurubunda bağlanan kişileri mutlaka görürsün. pc ler aynı gurupta çalışıyor iseyalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2009, 01:44:13Eposta Aktivasyonu Gerekmektewireless şifresini kıracak birisinin bunu düşünebileceğini düşündüm. fakat herhangi birisi ise, ağ bağlantılarımda başka pc isimleri de gözükebilir. arkadaşımın dediği gibi.mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2009, 01:57:31Modem arayüzünden dhcpye girip ip alan bilgisayarların mac adresini görebilirsin buradan anlayabilirsin ağını kaç kişinin kullandığını. Mac filtreleme, wpa2 şifreleme, dhcp ip dağıtımı limitleme gibi ayarlar yapabilirsin.
- 09-11-2009, 01:59:35Elazığlı'nın dediği gibi Modemin içine girerek modeme bağlı kişileri görebilirsin.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle