Konu
Wireless Ağımı Kimler Kullanıyor
09-11-2009, 01:46:34
#5
YALINSAK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vista da görebiliyordum ağdaki bilgisayarları ama xpde göremedim. Nasıl görebilirm xpde?