Acilan Pop uplar yardim lütfen - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acilan Pop uplar yardim lütfen
11
●
2.909
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Güvenlik
Acilan Pop uplar yardim lütfen
1
2
21-04-2007, 03:01:37
#10
Labidu
Misafir
UNREALCI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn plus yukledınız mı...? bilyoner felan pop ları acılıo galıba sende... msn plusı yuklerken reklamları sectınız buyuk bı ıhıtmallle... formatdan baska care olcagını sanmıorum plusı kaldırsanızda devam edıo cunku...
2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum
21-04-2007, 13:38:03
#11
UNREALCI
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum
ya benım arkadasımın basına geldı de bole bıse plus ı yukledıkten sonra devamlı pop up acılıodu bilyonerin felan
30-04-2007, 12:51:34
#12
aarriiff
Üyeliği durduruldu
ad aware professional nod32 bit defender hepsinle tarattım.Bir sonuç yok hala pop up lar acılıyo sadece internet explorer da firefox da operada sorun yok neler yapmadım güvenli kip de acıp tarattım sonuc aynı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler