• 21-04-2007, 03:01:37
    #10
    Misafir
    UNREALCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn plus yukledınız mı...? bilyoner felan pop ları acılıo galıba sende... msn plusı yuklerken reklamları sectınız buyuk bı ıhıtmallle... formatdan baska care olcagını sanmıorum plusı kaldırsanızda devam edıo cunku...
    2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum
  • 21-04-2007, 13:38:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum
    ya benım arkadasımın basına geldı de bole bıse plus ı yukledıkten sonra devamlı pop up acılıodu bilyonerin felan
  • 30-04-2007, 12:51:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ad aware professional nod32 bit defender hepsinle tarattım.Bir sonuç yok hala pop up lar acılıyo sadece internet explorer da firefox da operada sorun yok neler yapmadım güvenli kip de acıp tarattım sonuc aynı.