msn plus yukledınız mı...? bilyoner felan pop ları acılıo galıba sende... msn plusı yuklerken reklamları sectınız buyuk bı ıhıtmallle... formatdan baska care olcagını sanmıorum plusı kaldırsanızda devam edıo cunku...
2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum