UNREALCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn plus yukledınız mı...? bilyoner felan pop ları acılıo galıba sende... msn plusı yuklerken reklamları sectınız buyuk bı ıhıtmallle... formatdan baska care olcagını sanmıorum plusı kaldırsanızda devam edıo cunku...
2 yıldır plus kullanıyorumilk kez sizden duyuyorum