• 02-09-2009, 11:57:36
    #1
    arkadaşlar sadece bir sedopark sitesine giremiyorum.ktunnel kullandığımda giriyor.bu sadece bende oluyor site başkalarında normal açılıyor bunun sebebi ne olabilir sizce...pc ile ilgili bir problem ama nerden bulamadım.
  • 02-09-2009, 12:03:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ip adresin değişmemiş , modemi kapat aç internet geçmişi sil birdaha dene
  • 02-09-2009, 14:13:34
    #3
    hepsini yaptım ama yine aynı başka sedo sitelerine giriyor sadece buna girmiyor.
  • 03-09-2009, 09:25:18
    #4
    dnslerini değiştir
  • 03-09-2009, 12:53:25
    #5
    Aynı sorun bendede var kendi siteme 1 saat falan giriyorum sonra giremiyorum.Benden başka herkez sorunsuz giriyor.
  • 03-09-2009, 12:59:57
    #6
    dnslerini değiştireceksin o zaman hocam
  • 03-09-2009, 13:13:16
    #7
    ben iş yerınde SADECE kendı sıtelerıme gıremıyorum ama evde sorun yok.
  • 04-09-2009, 15:38:37
    #8
    papagan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dnslerini değiştireceksin o zaman hocam
    dns leri tabiiki değiştiriyorum google de linkin yanındaki bu sayfanın çevirisini yap dediğimde açılıyor normal girdiğimde açılmıyor...