Konu
açılmayan tek site
02-09-2009, 11:57:36
#1
hikmetbey
arkadaşlar sadece bir sedopark sitesine giremiyorum.ktunnel kullandığımda giriyor.bu sadece bende oluyor site başkalarında normal açılıyor bunun sebebi ne olabilir sizce...pc ile ilgili bir problem ama nerden bulamadım.