• 01-04-2007, 17:33:44
    #1
    arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın konuyu yanlış yere açtıysam affola..

    bilgisayarıma sürekli bi virüs bulaşıyor virüs dediğim internet explorler de anasayfa yapıyoruz ya işte orasında otomatik bi site açılıyor sürekli olduğu için xp kurmaktan sıkıldım bana bunu nasıl düzeltirim yardımcı olabilir misiniz...

    internet explorler e tıklayınc aotomatik bi site açılıyor ve bu düzelmiyor...

  • 01-04-2007, 17:38:26
    #2
    Üyeliği durduruldu


    explorer'daki giriş sayfasını silmek için


    Başlat menüsüne tıklayın ve çalıştır kısmına regedit yazın

    Açılan menüden
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Inte rnet Explorer\Control Panel
    Dizinini takip ederek gidin

    Yan Tarafta Bulunan Homepage'e sağ tıklayıp Değiştir'i seçin

    1 olan değeri 0 olarak değiştirin

    Regedit'i kapatın ve Internet Explorer'ı başlatın

    Artık giriş sayfasını "Boş Kullan" diyerek değiştirebilirsiniz
  • 01-04-2007, 17:40:45
    #3
    helal aytuğ bunu benim foruma koyucam
  • 01-04-2007, 17:41:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bendede war. homepage siLdim.işe yaramadı :S
  • 01-04-2007, 18:06:37
    #5
    - başlat
    - - çalıştır
    - - - regedit

    bu yolu takip et
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Inte rnet Explorer\Control Panel
    Homepage anahtarına sağ tıkla, değiştir de, 1 i 0 yap, kaydet, sorun çözülür.
  • 01-04-2007, 18:42:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2. bir yol
    - başlat
    - - çalıştır
    - - - regedit
    - - - - anasayfada çıkan site örn(r10.net) r10 diye aratın ve çıkan siteyi düzeltin.
  • 02-04-2007, 22:24:40
    #7
    eywallah...

    çok teşekkurler

    geçen iki sefer daha olmuştu çıkartıp xp cd sini yeniden yüklemiştim

    walla öğrendiğim çok iyi oldu tekrar teşekkurler..
  • 02-04-2007, 22:37:20
    #8
    Arkadaşlar ekteki dosyayı çalıştırın anında gitsin