arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın konuyu yanlış yere açtıysam affola..

bilgisayarıma sürekli bi virüs bulaşıyor virüs dediğim internet explorler de anasayfa yapıyoruz ya işte orasında otomatik bi site açılıyor sürekli olduğu için xp kurmaktan sıkıldım bana bunu nasıl düzeltirim yardımcı olabilir misiniz...

internet explorler e tıklayınc aotomatik bi site açılıyor ve bu düzelmiyor...