Lütfen birisi yardım etsin... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lütfen birisi yardım etsin...
14
●
898
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Güvenlik
Lütfen birisi yardım etsin...
1
2
24-02-2009, 22:03:00
#1
Pageus
Pc açıldığı zaman direk donuyor.Hiçbir işlem yapamıyorum.Oturumu kapatıp tekrar açtıgım zaman düzeliyo.Virüs yüzünden mi acaba.Hep pc yi açtıgımda oturumu kapatıp tekrar açmak zorunda kalıyorum.
24-02-2009, 22:23:40
#2
majesty33
kesinlikle virüs ...
Dracula Virüs Temizleyiciyi indir ve güvenli modda çalıştırmayı dene...
biraz da olsa kendine getirir bilgisayarını
kolay gelsin..
24-02-2009, 22:43:00
#3
cakuticukuti
Üyeliği durduruldu
güvenli kipte acıp sıstem gerı yukleme yap ...
24-02-2009, 22:47:07
#4
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Pm ile msn adresini yolla halledelim
26-02-2009, 03:01:41
#5
UzmanCozumler
Bence kesin cozum uygula..
30 dk 'nı ayır bas formatı..
Iyi forumlar..
26-02-2009, 12:15:24
#6
Pageus
ya abi atıyorum formatı 2 gün sonra yine aynısı ama diger yolları deniyecem..
26-02-2009, 12:16:20
#7
Crazy
Banada oluyor bu :s camdan aşagi aticam birgün pc yi
26-02-2009, 15:30:09
#8
Pageus
dracula yı yükledim ama açmıyor program hata verio ..
26-02-2009, 16:52:16
#9
majesty33
draculanın çalışabilmesi için .Net Framework 2.0 yüklü olması gerekli
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler