• 24-02-2009, 22:03:00
    #1
    Pc açıldığı zaman direk donuyor.Hiçbir işlem yapamıyorum.Oturumu kapatıp tekrar açtıgım zaman düzeliyo.Virüs yüzünden mi acaba.Hep pc yi açtıgımda oturumu kapatıp tekrar açmak zorunda kalıyorum.
  • 24-02-2009, 22:23:40
    #2
    kesinlikle virüs ...

    Dracula Virüs Temizleyiciyi indir ve güvenli modda çalıştırmayı dene...

    biraz da olsa kendine getirir bilgisayarını

    kolay gelsin..
  • 24-02-2009, 22:43:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güvenli kipte acıp sıstem gerı yukleme yap ...
  • 24-02-2009, 22:47:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pm ile msn adresini yolla halledelim
  • 26-02-2009, 03:01:41
    #5
    Bence kesin cozum uygula..

    30 dk 'nı ayır bas formatı..

    Iyi forumlar..
  • 26-02-2009, 12:15:24
    #6
    ya abi atıyorum formatı 2 gün sonra yine aynısı ama diger yolları deniyecem..
  • 26-02-2009, 12:16:20
    #7
    Banada oluyor bu :s camdan aşagi aticam birgün pc yi
  • 26-02-2009, 15:30:09
    #8
    dracula yı yükledim ama açmıyor program hata verio ..
  • 26-02-2009, 16:52:16
    #9
    draculanın çalışabilmesi için .Net Framework 2.0 yüklü olması gerekli