Pc açıldığı zaman direk donuyor.Hiçbir işlem yapamıyorum.Oturumu kapatıp tekrar açtıgım zaman düzeliyo.Virüs yüzünden mi acaba.Hep pc yi açtıgımda oturumu kapatıp tekrar açmak zorunda kalıyorum.