isim@msn.com şeklınde maı ladresım var son 1 saattır gıremıyorum gızlı sormu yazıyorum o bıle uyuşmuyor normlade şifre 19 karakterlıydı :S
acaba msn servısınde mı bır arıza var yoksa hacklendık mı anlayamadım