Konu
msn maılıme gıremıyorum hacklendımı ne ?
24-12-2006, 21:33:39
#1
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
isim@msn.com
şeklınde maı ladresım var son 1 saattır gıremıyorum gızlı sormu yazıyorum o bıle uyuşmuyor normlade şifre 19 karakterlıydı :S
acaba msn servısınde mı bır arıza var yoksa hacklendık mı anlayamadım