• 22-12-2008, 11:20:19
    #1
    son 1 haftadır lanet bir virüs var bilgisayarımda C ye format attım ama D yüzünden virüs gitmemiş görev yöneticisi açılmıyor devre dışı diyor regedit içinde aynı şeyi diyor ve bilgisayarı kapatırken bi ton hata alıyorum .exe ile biten hatalar.. bazı programlarımı açamıyorum.. virüs programları deniyorum bilgisayarımdaki herşeye virüs diyor neredeyse adam akıllı bir temizleyici program bulamadım.. bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.. teşekkürler.
  • 22-12-2008, 14:43:12
    #2
    Sabit Disk bir başka Bilgisayara bağlıyarak bicimlendirmeyi denermisin?
    aynısı bende vardı.
  • 22-12-2008, 14:46:22
    #3
    Bilgisayarı güvenli modda aç.Combo Fix ile temizle.
  • 22-12-2008, 15:56:35
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit Disk bir başka Bilgisayara bağlıyarak bicimlendirmeyi denermisin?
    aynısı bende vardı.
    D'de bir süre şey var onları taşırken virüsde taşınır..

    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı güvenli modda aç.Combo Fix ile temizle.
    güvenli kip'de açılmıyor reset atıyor. combofixi bu şekilde çalıştıyorum ama çözüm olmuyor.
  • 24-12-2008, 22:07:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    al hocam deneme sürümünde kullan http://www.kaspersky.com/kis_latest_...link=206910253 bitincede pm at yardım ederim
  • 24-12-2008, 23:56:40
    #6
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al hocam deneme sürümünde kullan http://www.kaspersky.com/kis_latest_...link=206910253 bitincede pm at yardım ederim
    şuan nod 32 kurdum ama işe yaradığını sanmıyorum az önce yeniden format attım virüs yok ama D'ye girince virüs giriyor direk görev yöneticisi iptal oluyor hatalar falan geliyor.. sistem geri yükleme noktası oluşturdum ve geri aldım D'ye girince şuan virüssüz bu D 'yi neyle nasıl temizlerim nod 32 temizleymeedi