Hata hata hata ..
5
●731
- 22-12-2008, 11:20:19son 1 haftadır lanet bir virüs var bilgisayarımda C ye format attım ama D yüzünden virüs gitmemiş görev yöneticisi açılmıyor devre dışı diyor regedit içinde aynı şeyi diyor ve bilgisayarı kapatırken bi ton hata alıyorum .exe ile biten hatalar.. bazı programlarımı açamıyorum.. virüs programları deniyorum bilgisayarımdaki herşeye virüs diyor neredeyse adam akıllı bir temizleyici program bulamadım.. bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.. teşekkürler.
- 22-12-2008, 14:43:12Sabit Disk bir başka Bilgisayara bağlıyarak bicimlendirmeyi denermisin?
aynısı bende vardı. - 22-12-2008, 15:56:35D'de bir süre şey var onları taşırken virüsde taşınır..HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güvenli kip'de açılmıyor reset atıyor. combofixi bu şekilde çalıştıyorum ama çözüm olmuyor.BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-12-2008, 22:07:02Üyeliği durduruldual hocam deneme sürümünde kullan http://www.kaspersky.com/kis_latest_...link=206910253 bitincede pm at yardım ederim
- 24-12-2008, 23:56:40şuan nod 32 kurdum ama işe yaradığını sanmıyorum az önce yeniden format attım virüs yok ama D'ye girince virüs giriyor direk görev yöneticisi iptal oluyor hatalar falan geliyor.. sistem geri yükleme noktası oluşturdum ve geri aldım D'ye girince şuan virüssüz bu D 'yi neyle nasıl temizlerim nod 32 temizleymeedihackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle