son 1 haftadır lanet bir virüs var bilgisayarımda C ye format attım ama D yüzünden virüs gitmemiş görev yöneticisi açılmıyor devre dışı diyor regedit içinde aynı şeyi diyor ve bilgisayarı kapatırken bi ton hata alıyorum .exe ile biten hatalar.. bazı programlarımı açamıyorum.. virüs programları deniyorum bilgisayarımdaki herşeye virüs diyor neredeyse adam akıllı bir temizleyici program bulamadım.. bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.. teşekkürler.