• 12-08-2008, 11:36:08
    #10
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda kurulumu yapılmış SYN'leri engelleyebilen demo.mk.lt gibi bir sistem kurmanız mümkün müdür ? En azından gelmeden neleri öğrenebileceğimizi görmüş olalım .
    Mikrotik her ne kadar mikrotik routerlar ile iddia görünse de SYN konusunda hala yeteri kadar çözüm sunamayan ama diğer özellikleri ile diğer tüm router ve application switchlerin yaptığını yapabilen harika bir sistem.
    Demo bir sistem ile eğitim sonuçlarını sunmayı düşünmüyoruz, önümüzdeki 2-3 eğitim/seminer sadece katılımcılara özel gerçekleştirilecek.

    Mikrotik'in ana mecrası routing. Ve şuan sektördeki neredeyse hiç bir router üzerinde bu kadar rahat ve detaylı firewall desteği saglanamamakta. Fiyatlarını saymıyorum bile.
  • 12-08-2008, 14:47:25
    #11
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo bir sistem ile eğitim sonuçlarını sunmayı düşünmüyoruz, önümüzdeki 2-3 eğitim/seminer sadece katılımcılara özel gerçekleştirilecek.

    Mikrotik'in ana mecrası routing. Ve şuan sektördeki neredeyse hiç bir router üzerinde bu kadar rahat ve detaylı firewall desteği saglanamamakta. Fiyatlarını saymıyorum bile.
    Kesinlikle haklısın BGP , OSPF , RIP gibi inanılmaz routing desteği var . Ama mikrotiğin bence hala core yapısında çözemediği bir paket problemi var . 3.x serisi ile çok ciddi farklar yaratmış olsalarda , hardware özelliklerine göre çok daha inanılmaz şeyler çıkartabileceğine inanıyorum mikrotiğin ileride.

    Güzel düşünmüşsünüz , hayırlısı olsun.
  • 12-08-2008, 16:37:30
    #12
    tüh ya cumartesi günüde tatile cıkıyorum yoksa kacırmazdım
  • 13-08-2008, 00:07:44
    #13
    Konuyu şimdi gördüm. Tebrik ederim.
  • 13-08-2008, 10:06:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul da olsam katılabiliridim..
    Tebrikler bu arada
  • 13-08-2008, 10:47:54
    #15
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle haklısın BGP , OSPF , RIP gibi inanılmaz routing desteği var . Ama mikrotiğin bence hala core yapısında çözemediği bir paket problemi var . 3.x serisi ile çok ciddi farklar yaratmış olsalarda , hardware özelliklerine göre çok daha inanılmaz şeyler çıkartabileceğine inanıyorum mikrotiğin ileride.
    Güzel düşünmüşsünüz , hayırlısı olsun.
    Nasıl bir paket probleminden söz ediyorsunuz?

    Biraz açarsan yapabileceğimiz birşey var mı bakalım?
  • 14-08-2008, 14:42:45
    #16
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir paket probleminden söz ediyorsunuz?

    Biraz açarsan yapabileceğimiz birşey var mı bakalım?
    Bir ara detaylı olarak yazar size PM yada mail ile gönderirim .
  • 15-08-2008, 14:24:24
    #17
    Etkinlik Hakkında Önemli Duyuru!

    Katılımcıların seminer öncesinde etkinlik@marsnet.com.tr adresiyle iletişime geçerek, rezervasyon kaydı yaptırmaları önemle rica olunur.


    Yer:
    The Green Park Hotels & Resorts
    Salon:
    Green Park Salonu
    Tarih:
    16 Ağustos 2008
    Saat:
    13:00 - 17:00

    İletişim:
    0555 622 68 95 (Levent YALÇIN)
    0535 620 01 60 (Arda ÇETİN)


    Google Maps Krokisi:
    Google Maps


  • 16-08-2008, 10:03:08
    #18
    Bugün görüşmek üzere bizden en az bir kişi katılım olacaktır.