kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle haklısın BGP , OSPF , RIP gibi inanılmaz routing desteği var . Ama mikrotiğin bence hala core yapısında çözemediği bir paket problemi var . 3.x serisi ile çok ciddi farklar yaratmış olsalarda , hardware özelliklerine göre çok daha inanılmaz şeyler çıkartabileceğine inanıyorum mikrotiğin ileride.
Güzel düşünmüşsünüz , hayırlısı olsun.
Nasıl bir paket probleminden söz ediyorsunuz?

Biraz açarsan yapabileceğimiz birşey var mı bakalım?