• 22-07-2006, 08:37:47
    #28
    insan bi yerden fayda görmüşse ufacık bişi bile öğrenmişse oraya zarar vermemeli
    bu yediÄŸi kaba yapmak olur
    ben aventgrubun ne açığını bilsem bile asla hacklemem
    neden sedat abi ile aramızda özel bir hukuk var gerçekten üzüldüm böyle olmasına
  • 22-07-2006, 11:10:13
    #29
    Üyeliği durduruldu
    albatroz adlı üyeden alıntı:
    Güvenlikte en takdir ettiklerim cyber amcamlardır.
    Cyber amcan kim.? Gökhan mı Halit mi
  • 22-07-2006, 14:13:42
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    INfOCUS adlı üyeden alıntı:
    Cyber amcan kim.? Gökhan mı Halit mi
    gökhandır.
  • 22-07-2006, 14:16:30
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ALpeR adlı üyeden alıntı:
    gökhandır.
    Dogrudur. Buyuk Hacker
  • 22-07-2006, 14:23:39
    #32
    INfOCUS adlı üyeden alıntı:
    Dogrudur. Buyuk Hacker
    zamanında zehir felan vardı.onlarda iyiydi.
    ama gökhan da iyidir diye biliyorum fazla bir muhabbetimiz olmamıştır.
    ama Zehir ve İsko güzel işler çıkarmışlardır.
  • 22-07-2006, 14:30:23
    #33
    Üyeliği durduruldu
    isko ? ÅŸaka di mi (:
  • 22-07-2006, 14:42:38
    #34
    leet adlı üyeden alıntı:
    isko ? ÅŸaka di mi (:
    türkiyenin şu an en ünlü hackerı diye geçiyor.
    ama ben o kadar olduğunu düşünmüyorum
    fakat zamanında güzel işler yapmışlardı.
    cw nin bu yere kadar gelmesinde büyük emekleri vardır diye düşünüyorum.
  • 22-07-2006, 15:58:33
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ALpeR adlı üyeden alıntı:
    zamanında zehir felan vardı.onlarda iyiydi.
    ama gökhan da iyidir diye biliyorum fazla bir muhabbetimiz olmamıştır.
    ama Zehir ve İsko güzel işler çıkarmışlardır.
    Gokhan oke.Iyidir biliyorum uzun zaman arada gorev yaptim
    Gokhan sosyal muhendistir.Eli her yere uzanir istedigi her bilgiye ulasir ama hacker olarak adlandiramazsiniz ok ?

    Zehir versiyonlarini yazan kisi iskodur. Eskileri bilirseniz Isko Cw`de Admindi

    Isko ya lamer denmesinede bir anlam veremiyorum kusura bakma ama leet onun yaptigi isleri neden baskasi yapmiyor(yapamiyor?)
    Eminim cogu kisi zone-h de 1.Sirada olmak ister.Hani o hackerler nerede ( iskoya lamer diyen )
    Bir server biliyorum 200k site barindiyor ? Rootlasinlar abim olmaz mi 1.Olmazlar mi cix cix cix
  • 22-07-2006, 18:10:56
    #36
    Üyeliği durduruldu
    hiç eLimi yormak istemiyorum kLavyede isko için.. isko zone-h'da 1. dir, 150000 defacei vardır, ama hacker mıdır, mümkünatı yok.. yanından biLe geçemez, ha o zaman 150.000 defacei nasıL yapmış ? anahtar keLimeler; davs, zaman, hayattan bekLentisi oLmayan 45 yaşında daha doğru düzgün ingiLizce biLmeyen akLından şüphe ettiğim bir adet insan..