ALpeR adlı üyeden alıntı:
zamanında zehir felan vardı.onlarda iyiydi.
ama gökhan da iyidir diye biliyorum fazla bir muhabbetimiz olmamıştır.
ama Zehir ve İsko güzel işler çıkarmışlardır.
Gokhan oke.Iyidir biliyorum uzun zaman arada gorev yaptim
Gokhan sosyal muhendistir.Eli her yere uzanir istedigi her bilgiye ulasir ama hacker olarak adlandiramazsiniz ok ?
Zehir versiyonlarini yazan kisi iskodur. Eskileri bilirseniz Isko Cw`de Admindi
Isko ya lamer denmesinede bir anlam veremiyorum kusura bakma ama leet onun yaptigi isleri neden baskasi yapmiyor(yapamiyor?)
Eminim cogu kisi zone-h de 1.Sirada olmak ister.Hani o hackerler nerede ( iskoya lamer diyen )
Bir server biliyorum 200k site barindiyor ? Rootlasinlar abim olmaz mi 1.Olmazlar mi cix cix cix