• 22-12-2007, 12:53:34
    #10
    ilke80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antivirüs kullanmıyorum.
    .. Sorun teşkil eder mi evet kesinlikle eder..En kısa zamanda bir antivirüs edinmeni tavsiye ederim.. Güvenlik herşeydir.. Herşeyden önce kendini rahat hissetmeni sağlıyor..
  • 29-01-2008, 03:19:24
    #11
    ilke80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antivirüs kullanmıyorum. CCleaner kullanıyorum.Mozilla ile web e giriyorum.Windows update yi de yaptım.Güvenmediğim sitelere girmiyorum sorun teşkil eder mi?
    en azından bir firewall yüklemen iyi olur.
  • 29-01-2008, 09:37:29
    #12
    Elma ile armutu karıştırmayın lütfen; firewall antivirüsün görevini yapmaz.
    Ne demişler: "Taş yerinde ağırdır."
  • 30-01-2008, 14:38:12
    #13
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elma ile armutu karıştırmayın lütfen; firewall antivirüsün görevini yapmaz.
    Ne demişler: "Taş yerinde ağırdır."

    firewall ile internete giren çıkan programları kontrol edebilirsin.Nasıl işe yaramazmış? Günümüzdeki virüsleri antivirüsler de yakalayamıyor. Tanımadığımız uygulamaya internet çıkış izni vermezsek bilgilerimiz başkalarının eline geçmekten korunabilir. ZoneAlarm Security Suite kullanmanı tavsiye ederim [ firewall + antivirüs + spyware ]
  • 30-01-2008, 14:43:43
    #14
    Filtreleme nedir?
    Virüs nedir?
    Antivirüs nedir?
    Firewall nedir?

    Madem firewall antivirüsün görevini yapıyor neden verdiğiniz programa ekstradan antivirüs + spyware eklenmiş?
    Bilgisayar hamallık yapsın diye mi?

    Kime ne anlatmaya çalışıyorum ki!
    Tövbe tövbe...
  • 30-01-2008, 17:38:17
    #15
    Ben birbirlerinin görevini yapıyor gibi birşey dedim mi? Madem antivirüs kurmayacaksın hiç yoktan firewall kur dedim bak üst taraftaki mesajıma. Hem de başkalarına sinirlenipte bize sirke satmayın. Kimse kimsenin bağırmalarını çekmek zorunda değil. Bu da benim görüşüm. Hem niye sinirleniyorsun ki ne var bunda? Hatam varsa doğrusunu yaz geç...
  • 30-01-2008, 18:03:42
    #16
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ... Nasıl işe yaramazmış? ...
    Ben "İşe yaramaz" diye birşey dedim mi peki?
    Hem biryerlerinizden uydurup, yazılanları okumadan cevaplar yazıyorsunuz, tepki alınca da zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsunuz.
    Ayrıca hem bağırmıyor hem de görüşünüze saygı duyuyorum.
    Siz de aynısını yapın bir zahmet...
  • 30-01-2008, 18:16:10
    #17
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime ne anlatmaya çalışıyorum ki!
    Tövbe tövbe...
    peki bu ne demek? Ben seninle bu şekilde mi konuşuyorum da sen bu şekilde cevap yazıyorsun? Lütfen saygılı olalım.Yazdığım mesajlarıma da katılmak zorunda değilsin ve de katılmıyorsun. Ben de senden "yanlışım varsa eğer düzeltmeni istiyorum" dedim. Yanlışım varsa eğer bu şekilde yazmanı gerektirmez. Hakaret etmeyelim, kırıcı olmayalım.

    Ayrıca boş tartışma bunlar kimseye fayda sağlamaz uzatmayalım lütfen.
  • 31-01-2008, 16:54:30
    #18
    bitdefender çok düşükj gösterilmiş bitdefenderin arama motorunu kullanan bir av ise ondan fazla virüs buluyor