gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
... Nasıl işe yaramazmış? ...
Ben "İşe yaramaz" diye birşey dedim mi peki?
Hem biryerlerinizden uydurup, yazılanları okumadan cevaplar yazıyorsunuz, tepki alınca da zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsunuz.
Ayrıca hem bağırmıyor hem de görüşünüze saygı duyuyorum.
Siz de aynısını yapın bir zahmet...