Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime ne anlatmaya çalışıyorum ki!
Tövbe tövbe...
peki bu ne demek? Ben seninle bu şekilde mi konuşuyorum da sen bu şekilde cevap yazıyorsun? Lütfen saygılı olalım.Yazdığım mesajlarıma da katılmak zorunda değilsin ve de katılmıyorsun. Ben de senden "yanlışım varsa eğer düzeltmeni istiyorum" dedim. Yanlışım varsa eğer bu şekilde yazmanı gerektirmez. Hakaret etmeyelim, kırıcı olmayalım.

Ayrıca boş tartışma bunlar kimseye fayda sağlamaz uzatmayalım lütfen.