• 02-03-2013, 23:45:59
    #1
    Arkadaşlar merhaba bilgisayarımda trojen var bütü pr7 bloglarim çalindi fb hesaplari sayfalar gitti lütfen yardım edin

    Kaspersky PURE 2.0 indirdim lisans kodu aldım ama bu ülke eşleşmmedi dıo
  • 02-03-2013, 23:46:50
    #2
    kısacası format at bitsin
  • 02-03-2013, 23:48:42
    #3
    format olmaz abi yaa ben bilgisayar alali 2 sene oldu daja format atmadım
  • 02-03-2013, 23:49:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başlat > Çalıştır > Msconfig

    Arkasından açılan menüden Başlangıç'a gelip tüm çalışan uygulamaları devre dışı bırakıp bilgisayarı yeniden başlatın.

    Nitekim keylogger vs türevi uygulama var ise bu şekilde devre dışı kalıcaktır.

    Son olarak kesin çözüm tabii ki format.
  • 02-03-2013, 23:53:28
    #5
    dizaynart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlat > Çalıştır > Msconfig

    Arkasından açılan menüden Başlangıç'a gelip tüm çalışan uygulamaları devre dışı bırakıp bilgisayarı yeniden başlatın.

    Nitekim keylogger vs türevi uygulama var ise bu şekilde devre dışı kalıcaktır.

    Son olarak kesin çözüm tabii ki format.
    formatsiz bi program yokmu
  • 03-03-2013, 00:02:04
    #6
    hocam bloglarim, sayfalarim calindi diyorsun ama format atamam diyorsun. o zaman yeni bir partition ac oraya yeni bir isletim sistemi kur oradan devam et. hem dosyalarin elinin altinda olur hemde trojen calismaz.
  • 03-03-2013, 00:04:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba bilgisayarımda trojen var bütü pr7 bloglarim çalindi fb hesaplari sayfalar gitti lütfen yardım edin

    Kaspersky PURE 2.0 indirdim lisans kodu aldım ama bu ülke eşleşmmedi dıo
    Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
  • 03-03-2013, 00:45:06
    #8
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
    Hocam benimde bir derdime derman bulsanız süper olacak

    https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1066905295
  • 03-03-2013, 11:31:00
    #9
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
    Msndeyim ugur programla dünden belli tarama yapiom