Acill Yardım Bilgisayarımda Trojen Var - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Acill Yardım Bilgisayarımda Trojen Var
8
●
1.521
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Güvenlik
Acill Yardım Bilgisayarımda Trojen Var
02-03-2013, 23:45:59
#1
Videocuyum
Arkadaşlar merhaba bilgisayarımda trojen var bütü pr7 bloglarim çalindi fb hesaplari sayfalar gitti lütfen yardım edin
Kaspersky PURE 2.0 indirdim lisans kodu aldım ama bu ülke eşleşmmedi dıo
02-03-2013, 23:46:50
#2
medyahost
kısacası format at bitsin
02-03-2013, 23:48:42
#3
Videocuyum
format olmaz abi yaa ben bilgisayar alali 2 sene oldu daja format atmadım
02-03-2013, 23:49:59
#4
dizaynart
Üyeliği durduruldu
Başlat > Çalıştır > Msconfig
Arkasından açılan menüden Başlangıç'a gelip tüm çalışan uygulamaları devre dışı bırakıp bilgisayarı yeniden başlatın.
Nitekim keylogger vs türevi uygulama var ise bu şekilde devre dışı kalıcaktır.
Son olarak kesin çözüm tabii ki format.
02-03-2013, 23:53:28
#5
Videocuyum
dizaynart adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başlat > Çalıştır > Msconfig
Arkasından açılan menüden Başlangıç'a gelip tüm çalışan uygulamaları devre dışı bırakıp bilgisayarı yeniden başlatın.
Nitekim keylogger vs türevi uygulama var ise bu şekilde devre dışı kalıcaktır.
Son olarak kesin çözüm tabii ki format.
formatsiz bi program yokmu
03-03-2013, 00:02:04
#6
Misafir
hocam bloglarim, sayfalarim calindi diyorsun ama format atamam diyorsun. o zaman yeni bir partition ac oraya yeni bir isletim sistemi kur oradan devam et. hem dosyalarin elinin altinda olur hemde trojen calismaz.
03-03-2013, 00:04:57
#7
ugur1502
Üyeliği durduruldu
Videocuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba bilgisayarımda trojen var bütü pr7 bloglarim çalindi fb hesaplari sayfalar gitti lütfen yardım edin
Kaspersky PURE 2.0 indirdim lisans kodu aldım ama bu ülke eşleşmmedi dıo
Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
03-03-2013, 00:45:06
#8
MahmutCan
ugur1502 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
Hocam benimde bir derdime derman bulsanız süper olacak
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1066905295
03-03-2013, 11:31:00
#9
Videocuyum
ugur1502 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn'e gel İsmaillix yardım edeyim gardaşım. Bana niye sormuyon? Ben virüs programları ile uğraşıyom. Formatsız çözeyim...
Msndeyim ugur programla dünden belli tarama yapiom
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler