xfatihx adlı üyeden alıntı:
Serdar ortaç Msnde :)
75
●7.197
- 02-06-2006, 12:03:12Misafirbu albüme çok fazla masraf yaptığını biliyorum, kaldırılmasını bizzat kendisi rica etmiş, kaldırılırsa gerçekten çok güzel olur, muyap muyap diye bağıranların albümleri dağıtılsa daha güzel olur
örnek petek dinçöz albümlerinin yanında resimlerinide yayınlayın 
güzel bi olay ya harbi harbi adam gibi konuşuyolar ya sitemide kapatırım ben onlar için
örnek petek dinçöz albümlerinin yanında resimlerinide yayınlayın 