Konu
Serdar ortaç Msnde :)
02-06-2006, 12:02:26
#38
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
-hy- adlı üyeden alıntı:
İşte böle bi adamın mp3leri yayınlanmaz.Bravo adama.
Kusura bakma da, 1-2 saat şarkı söyleyip milyarları götüren adamların mp3lerini yayınlamaktan zevk alıyorum açıkçası..