Arkadaşa birşey demiyorum ama mp3 sitesine baktım ortalama eğer hile yoksa 50 kullanıcı felan online.
Şimdi Türkiye de ok büyük mp3 siteleri var. Serdar Ortac neden msn den sizle konuşsun. Eğer sizle konuşuyorsa tüm netteki mp3 siteleri ile konuşuyordur.
O zaman ondan iş çıkmaz zaten yazık.
Ama sizi nerden buldu. İnternette dolaşıp tek tek mp3 siterini mi dolaşıyor ?