• 02-06-2006, 12:01:30
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xfatihx adlı üyeden alıntı:
    bence kaldır adam ekmeğinin peşinde koşuyor..
    İyi de, son albümü de demiyor.Hepsini kaldır diyor.Du bakalım biraz zaman geçsin aradan..
  • 02-06-2006, 12:02:26
    #38
    -hy- adlı üyeden alıntı:
    İşte böle bi adamın mp3leri yayınlanmaz.Bravo adama.
    Kusura bakma da, 1-2 saat şarkı söyleyip milyarları götüren adamların mp3lerini yayınlamaktan zevk alıyorum açıkçası..
  • 02-06-2006, 12:03:12
    #39
    Misafir
    bu albüme çok fazla masraf yaptığını biliyorum, kaldırılmasını bizzat kendisi rica etmiş, kaldırılırsa gerçekten çok güzel olur, muyap muyap diye bağıranların albümleri dağıtılsa daha güzel olur örnek petek dinçöz albümlerinin yanında resimlerinide yayınlayın
    güzel bi olay ya harbi harbi adam gibi konuşuyolar ya sitemide kapatırım ben onlar için
  • 02-06-2006, 12:04:04
    #40
    Misafir
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
    Kusura bakma da, 1-2 saat şarkı söyleyip milyarları götüren adamların mp3lerini yayınlamaktan zevk alıyorum açıkçası..
    Bunlar derin konular içinden çıkamayız
  • 02-06-2006, 12:05:00
    #41
    -hy- adlı üyeden alıntı:
    Bunlar derin konular içinden çıkamayız
    Zaten içinde kaybolmamak için de mp3leri kaldıracağım herhalde
  • 02-06-2006, 12:05:48
    #42
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
    İyi de, son albümü de demiyor.Hepsini kaldır diyor.Du bakalım biraz zaman geçsin aradan..
    hayır öyle demiyor iyi oku yeni çıkardığı albümün belli bir süre yayınlanmamasını istiyor ondan sonra ne yaparsanız yapın diyor
  • 02-06-2006, 12:08:08
    #43
    xfatihx adlı üyeden alıntı:
    hayır öyle demiyor iyi oku yeni çıkardığı albümün belli bir süre yayınlanmamasını istiyor ondan sonra ne yaparsanız yapın diyor
    Bir daha okuyalım

    Alıntı
    SEVGILI YAYIMCI

    SIZDEN OZELLEKLE RICA EDIYORUM

    HIC OLMAZSA CD SATISLARININ BELLI BIR DONEM DEVAM EDEBILMESI ICIN SITENIZDE KI BANA AIT MP3 LERI YAYINLAMAYI DURDURUP SARKILARIMI SITENIZDEN CIKARTINIZ..
    COK TESEKKUR EDERIM

    SERDAR ORTAC
    Herneyse ya farketmez, hepsini kaldırıyorum.Ama sakın bu Serdar Ortaç diğer şarkıcılara örnek olmasın.1 olur 2 olur, 3. şarkıcı gelir bu sefer mp3 kaldırmam, inadına 1-2 tane daha site açarım
  • 02-06-2006, 12:11:33
    #44
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
    SEVGILI YAYIMCI

    SIZDEN OZELLEKLE RICA EDIYORUM

    HIC OLMAZSA CD SATISLARININ BELLI BIR DONEM DEVAM EDEBILMESI ICIN SITENIZDE KI BANA AIT MP3 LERI YAYINLAMAYI DURDURUP SARKILARIMI SITENIZDEN CIKARTINIZ..
    COK TESEKKUR EDERIM

    SERDAR ORTAC
    çok karışık yazmiş kelime oyunları yapmiş ehueuh
    ayrıca msnde görüştügü arkadaştan yeni çıkan albümünün kaldirilmasini istemiş
    herneyse ya kaldır abi sen kaldır yazık adam emek vermiş
  • 02-06-2006, 12:13:54
    #45
    Serdar Ortaç, sana 3 gün süre tanıyorum.Daha sonra mp3lerini yayınlamaya devam edeceğim
    Şaka bi yana, zaten bişi yapılacaksa Serdar'dan önce Möö-Yap yapar yapacağını