• 02-06-2006, 04:06:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    [02:53:40] mErt | www.o: yarın albümünüzü satın alacağım
    evey bu abartı olmuş napıcan alıp sitenemi upload ediceksin
  • 02-06-2006, 04:11:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    WhiteKey adlı üyeden alıntı:
    evey bu abartı olmuş napıcan alıp sitenemi upload ediceksin
    abi siz kopuksunuz yaws bu söze +++ rep
  • 02-06-2006, 04:13:50
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok adama söz verdik onun albümünü atmam
  • 02-06-2006, 04:15:39
    #22
    Misafir
    Tamam KaaN'da benimde geçen sene hitim vardı diğer siteler gibi.
    1. Siten güven verecek.
    2. Kullanıcı yüklediği dosyadan acaba virüs çıkacakmı demiycek.
    3. Her önüne geleni yüklemeyeceksin.
    4. Sanatcının eski albümlerinden bilinen 3-5 parçası olacak.
    5. Yeni albümden diğer sitelerin eklemediği 1-2 parça ekleyeceksin. Yani kendince güzel olanları. Kullanıcı farklılık, çeşit arar.

    Bencede arkadaş biraz yağ çekmiş gibi olmuş ama olsun birşey olmaz Diğer arkadaşlarda kaldırırlarsa teker teker herkeze söylemek zorunda kalmasınlar.
  • 02-06-2006, 04:26:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hiç yoktan serdar ortaç çıkmış bir kaç kkişiye söylemiş.diğerleri uyuyo adam ekmek peşinde başkalarıda serdarınkini kaldırırsa iyi olur
  • 02-06-2006, 06:10:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    mkiran adlı üyeden alıntı:
    yok adama söz verdik onun albümünü atmam
    sen al ben atarim :P
  • 02-06-2006, 08:21:46
    #25
    Acaba bu serdar ortaç mı yoksa sitenin adminimi
    Bence serdar ortac admin diye bir mail kullanmaz
  • 02-06-2006, 08:30:07
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kaanaykut adlı üyeden alıntı:
    Acaba bu serdar ortaç mı yoksa sitenin adminimi
    Bence serdar ortac admin diye bir mail kullanmaz
    Ben de öyle düşünmüştüm ama sesleri indirince gerçekten o olduğu anlaşılıyor. Site admininin kodlama dışında taklit yeteneği de varsa ayrı konu tabi
  • 02-06-2006, 09:37:36
    #27
    iyi adammış serdar ortaç inş sözünü tutar. gerçi tv kanallarında çıktığındada 1-2 kez dile getirse güzel olabilir.

    içime doğuyor.

    konu dışı-
    sansurehayir.com u içinde mp3 siteleri var diye banlamasın bu muyap amca :S