iyi adammış serdar ortaç inş sözünü tutar. gerçi tv kanallarında çıktığındada 1-2 kez dile getirse güzel olabilir.

içime doğuyor.

konu dışı-
sansurehayir.com u içinde mp3 siteleri var diye banlamasın bu muyap amca :S