Konu
Serdar ortaç Msnde :)
02-06-2006, 09:37:36
#27
UndeaD
iyi adammış serdar ortaç
inş sözünü tutar. gerçi tv kanallarında çıktığındada 1-2 kez dile getirse güzel olabilir.
içime doğuyor.
konu dışı-
sansurehayir.com u içinde mp3 siteleri var diye banlamasın bu muyap amca :S