Bence çok tatlı olmuş
Arama motoru formatından çıkıp portal olmaya karar vermişler ve bunu yaparken de çok hoş bir arayüz seçmişler. Kendi tercihleri buysa bize laf düşmez diye düşünüyorum. Uğramayalı aylar olmuştu, sayende bi uğramış oldum
Bende uzun süredir uğramamıştım hatta yıllar geçmiş olabilir. Şimdi şöyle bir baktımda logo dışında site tasarımı çok hoş olmuş, hantal bir portal havası var ama yakışmış.
o sayfalar guzel kotu demiyorum zaten fakat ana sayfası kötü gördüm çünkü
aynen soyle
logo - reklam
100 e yakın link yan yana kategori sanki acık mavi bulut renginde zor okunuyor
sonra asagisi karısık acilinca gorursunuz index.aspx yarın duzeltirler Beta zaten bu