o sayfalar guzel kotu demiyorum zaten fakat ana sayfası kötü gördüm çünkü
aynen soyle

logo - reklam
100 e yakın link yan yana kategori sanki acık mavi bulut renginde zor okunuyor
sonra asagisi karısık acilinca gorursunuz index.aspx yarın duzeltirler Beta zaten bu