Konu
Arabul.Com battı
04-05-2006, 01:09:54
#5
Kerem
Anasayfalarının açılmaması kötü,en kısa sürede düzeltirler problemi umarım.
haberana.aspx sayfası konusunda ise
Zion
'a katılıyorum. Bence görüntüsü çok güzel olmuş, göze hoş geliyor.