• 29-09-2010, 21:52:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    10 ekim ayında 10 bin polis memuru alımı duydum hemen paylaşmak istedim, 29 eylül itibari ile başlayan başvuru 14 ekim 2010 tarihinde son bulacak.
    Polis memuru olmak isteyen adaylarda aranılan şartlar
    POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜKLERİ BAŞVURU ŞARTLARI
    a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
    b) En az dört yıllık yüksek öğretim kurumu veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak.
    c) Değerlendirme ve seçme işlemlerinin ilk günü itibarıyla, askerliğini yapmamış erkekler ile bayan adaylar için 28 yaşından, askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak (18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde düzeltmeden önceki yaş dikkate alınır.)
    Askerliğini yapmamış erkek ve bayan adaylar için 30/10/1983 tarihi ve sonrasında doğanlar,
    Askerliğini yapan, bu tarihte terhis olabileceğini belgeleyen erkek adaylar için 30/10/1981 tarihi ve sonrasında doğanlar.
    ç) Erkekler için 167 santimetreden, bayanlar için 165 santimetreden kısa boylu olmamak.
    d) Sağlık yönünden, Emniyet Teşkilatı Sağlık Şartları Yönetmeliğinde belirlenen şartları taşımak.
    kaynak
    http://www.biseyleryaz.com/2010-ekim...lis-alimi.html
  • 30-09-2010, 01:16:12
    #2
    Misafir
    Aktif.
  • 30-09-2010, 01:32:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    var mı polis olacak
  • 01-10-2010, 13:58:02
    #4
    Şu üniversiteyi bitireyimde öğretmen olamazsak polis oluruz
  • 01-10-2010, 14:04:13
    #5
    çok iyi maaş alıyorlar 2500 le başlıyorlar galiba.
  • 01-10-2010, 14:38:45
    #6
    zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi maaş alıyorlar 2500 le başlıyorlar galiba.
    1900 diye biliyorum
  • 01-10-2010, 14:41:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    polis olmayı düşünmüştüm bi zamanlar ama eğitim düzeyimiz uygun değil pek
  • 01-10-2010, 14:44:19
    #8
    şuanda polisler 1900 Tl alıyorlar ancak yeni düzenlemeye göre 2100 Tl alacaklar
  • 01-10-2010, 16:13:27
    #9
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda polisler 1900 Tl alıyorlar ancak yeni düzenlemeye göre 2100 Tl alacaklar
    Ben başvurmuşdum polisliğe geçen sene vücut index oranında kaybetmişdim.Şimdi body gidiyorum.