10 ekim ayında 10 bin polis memuru alımı duydum hemen paylaşmak istedim, 29 eylül itibari ile başlayan başvuru 14 ekim 2010 tarihinde son bulacak.
Polis memuru olmak isteyen adaylarda aranılan şartlar
POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜKLERİ BAŞVURU ŞARTLARI
a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
b) En az dört yıllık yüksek öğretim kurumu veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak.
c) Değerlendirme ve seçme işlemlerinin ilk günü itibarıyla, askerliğini yapmamış erkekler ile bayan adaylar için 28 yaşından, askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak (18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde düzeltmeden önceki yaş dikkate alınır.)
Askerliğini yapmamış erkek ve bayan adaylar için 30/10/1983 tarihi ve sonrasında doğanlar,
Askerliğini yapan, bu tarihte terhis olabileceğini belgeleyen erkek adaylar için 30/10/1981 tarihi ve sonrasında doğanlar.
ç) Erkekler için 167 santimetreden, bayanlar için 165 santimetreden kısa boylu olmamak.
d) Sağlık yönünden, Emniyet Teşkilatı Sağlık Şartları Yönetmeliğinde belirlenen şartları taşımak.
kaynak http://www.biseyleryaz.com/2010-ekim...lis-alimi.html