• 01-10-2010, 16:18:17
    #10
    keşke 2 yıllık mezunlarıda kabul etselerdi :S
  • 01-10-2010, 16:20:10
    #11
    polislik vatan sevgisi ve cesaret isteyen bir meslektir.Geceleri gündüzleri genellikle olmaz ekip arabasının içinde uyuyanları görüyorum gerçekten çok zor bir meslek Allah yardımcıları olsun.
  • 01-10-2010, 18:56:36
    #12
    ben bu alımın ihtiyaç dışı olduğunu düşünüyorum.her yer polis oldu be abi.

    hoş artık sokaklar caddeler eskisi gibi korkutucu ve tehlike dolu değil.bu konuda polis çok iyi.ama polis sayısınla alakası varmı yokmu bunu araştırmak lazım.

    önceden izmirde eşrefpaşada oturuyorum saat 11 den sonra caddye vs çıkmak için vs düşünürdük.

    heryerde balici serseriler dolu olurdu köprü altlarında felan.

    şimdi aynı mekanlar tertemiz bir tane başı boş duran adam göremezsin.anca taksici veya benzeri midyeci esnaf vs.
  • 01-10-2010, 20:08:06
    #13
    MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1900 diye biliyorum
    doğuda 2500 diye biliyorum.
  • 01-10-2010, 20:16:02
    #14
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu alımın ihtiyaç dışı olduğunu düşünüyorum.her yer polis oldu be abi.
    durum siyasi tercih, iç güvenlik konusunda AB standardına ulaşılması için böyle. 2023 e kadar polis 11500 ile 16500 şeklinde değişecek şekilde her yıl alınacak. özellikle istanbulda polis açığı suç oranına göre çok fazlaymış. her gün 235 ayrı suç ortalaması var İstanbul'un. Bunun dışında yeni getirilecek sistem halkı daha düzenli tutmayı gerektirecektir. Liberalizm rekabet alanını, açlık sınırını, nüfusu, et fiyatlarını vb. herşeyi arttıracak. Haliyle sivil toplu gösteri vs. sayısıda çok artacaktır. En güzel örnek bugünlerdeki AB. 100 bin farklı insan farklı şehirlerden birleşip AB yi Brüksel de zor durumda bıraktı. Yani durum 5 sene sonrası için pekte iç açıcı olmayacak.