ben bu alımın ihtiyaç dışı olduğunu düşünüyorum.her yer polis oldu be abi.
hoş artık sokaklar caddeler eskisi gibi korkutucu ve tehlike dolu değil.bu konuda polis çok iyi.ama polis sayısınla alakası varmı yokmu bunu araştırmak lazım.
önceden izmirde eşrefpaşada oturuyorum saat 11 den sonra caddye vs çıkmak için vs düşünürdük.
heryerde balici serseriler dolu olurdu köprü altlarında felan.
şimdi aynı mekanlar tertemiz bir tane başı boş duran adam göremezsin.anca taksici veya benzeri midyeci esnaf vs.