• 09-02-2010, 15:15:36
    #19
    Üyeliği durduruldu
    :S konturlu hattan bağış yapamıyormuyuz
  • 09-02-2010, 16:57:30
    #20
    Bildiğim kadarı ile sadece faturalı hatlardan oluyor leqalart.
  • 09-02-2010, 16:59:12
    #21
    az önce bağış yapmak istedim kredi kartıma hata verdi en kısa sürede bağış yapıcağım
  • 09-02-2010, 17:02:23
    #22
    ALLAH kimsenin başına vermesin.

    Bağış yapmanın küçüğü büyüğü olmaz her kimsenin bağış yapması gereken bir dernek.
  • 09-02-2010, 17:27:17
    #23
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tolgay, bu bağlantıda banka bilgileride mevcut.

    Arkadaşlar, ayrıca SMS ile bağışlarınızda kabul edilmekte.

    SMS İLE BAĞIŞ OLANAĞI

    AVEA, TURKCELL veya VODAFONE faturalı hatlarından bağış yapmak için 3406'a SMS gönderebilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 YTL + 2 SMS’dir.
    Teşekkür ettim hocam
  • 12-02-2010, 05:00:27
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkür dostum böle bir konuya degındıgın ıcın
  • 12-02-2010, 09:33:20
    #25
    Aynen....
  • 12-02-2010, 11:02:55
    #26
    Ben teşekkür ederim arkadaşlar. Desteklerinize hız kesmeden devam
  • 12-02-2010, 11:12:07
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben teşekkür ederim arkadaşlar. Desteklerinize hız kesmeden devam
    Elimden geldiğinc edestekte bulunmaya çalışıcağım.Bu ay çok paradan çıktım ama gelecek ay banka hesabından bir miktar para göndericem.Turkcell,avea ve vodafone hatlarından bağış yapılıyormuş sanırım.Peki sadece faturalı hatalr için mi geçerli yoksa kontörlü hatlar içinde geçerli mi ?