• 06-02-2010, 12:25:14
    #10
    Destek olanlara ve olacaklara kendi adıma teşekkür ederim.
  • 06-02-2010, 12:30:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçen hesabımda 7 lira falan kalmıştı yolladım lösev'e Her insanın az da olsa bağış yapması gerekmekte.1 lira 10 lira 100 lira önemli değil önemli olan yardımcı olabilmek çorbada bizimde bir tuzumuzun olması demektir.Yardım yapan ve yapacak olan kişilerden Allah razı olsun.
  • 06-02-2010, 12:47:35
    #12
    emin ol onun bile büyük bir önemi var serdal, desteğin için teşekkürler.
  • 09-02-2010, 06:41:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Onlarda bizim insanlarımız
  • 09-02-2010, 10:24:46
    #14
    Hatırlattığınız için teşekkür ederim. Bizde uzun zamandir bağışta bulunmuyorduk. Yazınız çok hoşuma gitti, Ispanak evimin dibindeymis onu bile gormemistim hic ...
  • 09-02-2010, 11:56:50
    #15
    Kurumsal PLUS
    Lösev'i çok taktir ediyorum. Losemi hastası çocukları tedavi ediyor ve ailelerini meslek sahibi yapıyor. Sadece bir hayat kurtarmak değil, bir aileyi kurtarıyor.
  • 09-02-2010, 14:43:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    6 lira varmış hesapta gönderdim çorbaz tuzsuz olmaz
  • 09-02-2010, 14:49:45
    #17
    Kredi kartımı gerekiyor illa ? banka hesabından yollayamıyormuyuzki o formda ?
  • 09-02-2010, 14:51:51
    #18
    tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartımı gerekiyor illa ? banka hesabından yollayamıyormuyuzki o formda ?
    tolgay, bu bağlantıda banka bilgileride mevcut.

    Arkadaşlar, ayrıca SMS ile bağışlarınızda kabul edilmekte.

    SMS İLE BAĞIŞ OLANAĞI

    AVEA, TURKCELL veya VODAFONE faturalı hatlarından bağış yapmak için 3406'a SMS gönderebilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 YTL + 2 SMS’dir.