LÖSEV'e Destek(!)
31
●2.528
- 06-02-2010, 12:30:14Üyeliği durdurulduGeçen hesabımda 7 lira falan kalmıştı yolladım lösev'e
Her insanın az da olsa bağış yapması gerekmekte.1 lira 10 lira 100 lira önemli değil önemli olan yardımcı olabilmek çorbada bizimde bir tuzumuzun olması demektir.Yardım yapan ve yapacak olan kişilerden Allah razı olsun.
- 09-02-2010, 14:51:51tolgay, bu bağlantıda banka bilgileride mevcut.tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, ayrıca SMS ile bağışlarınızda kabul edilmekte.
SMS İLE BAĞIŞ OLANAĞI
AVEA, TURKCELL veya VODAFONE faturalı hatlarından bağış yapmak için 3406'a SMS gönderebilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 YTL + 2 SMS’dir.
Her insanın az da olsa bağış yapması gerekmekte.1 lira 10 lira 100 lira önemli değil önemli olan yardımcı olabilmek çorbada bizimde bir tuzumuzun olması demektir.Yardım yapan ve yapacak olan kişilerden Allah razı olsun.