Geçen hesabımda 7 lira falan kalmıştı yolladım lösev'e Her insanın az da olsa bağış yapması gerekmekte.1 lira 10 lira 100 lira önemli değil önemli olan yardımcı olabilmek çorbada bizimde bir tuzumuzun olması demektir.Yardım yapan ve yapacak olan kişilerden Allah razı olsun.