Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teşekkür ederim arkadaşlar. Desteklerinize hız kesmeden devam
Elimden geldiğinc edestekte bulunmaya çalışıcağım.Bu ay çok paradan çıktım ama gelecek ay banka hesabından bir miktar para göndericem.Turkcell,avea ve vodafone hatlarından bağış yapılıyormuş sanırım.Peki sadece faturalı hatalr için mi geçerli yoksa kontörlü hatlar içinde geçerli mi ?