sanırım şu coca cola özütünden bahsediyorlar
ne içdiğimizi bilmeden içiyoruz valla. bunun açıklanmaması yasal mı sizce?
Coca Cola hapsi !
24
●2.022
- 24-05-2007, 23:32:48Sigaranın içindekileri (Fare zehiri, karbondioksit vs.) biliyoruz ama yinede içiliyor.CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Buda bilinse dahi içilir kanaatindeyim.
Gizlilik prensibi yani gizli formülünü söylemek mecburiyetinde değil ama raporlar ile sağlığa uygunluğu denetleniyordur. - 24-05-2007, 23:40:35Yok o kadarda değil. Hesabını vermek zorunda bi yere kadarinfinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

*roin i yap sür piyasaya sonra içmeyin mecbur değilsiniz de olurmu
- 25-05-2007, 00:22:44Üyeliği durdurulduya tamamda *roin nerde bu nerde
patenti alınmış ticari bi üründen söz ediyoruz burda. onca emek verdiğiniz siteleriniz şıp diye çalınıyor düşünsenize milyar dolar değerinde bir içeceğin formülü açıklanıyor. her köşe başında üretilmezmi bu içecek. siz sitelerinizin kaynak kodlarını açıyomusunuz millete
- 25-05-2007, 01:31:42Pepsi'nin yaptığı salaklık değil, takdir edilecek bir davranıştır. Çünkü ticaret etiği denen bir şey vardır. Eğer adamın teklifini kabul etse, hırsız, casus şirket olarak anılırdı , bu da imajını zedelerdi.ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coca Cola formülünü açıklamayabilir. Açıklamadığı sürece BlackCode'un söylediği gibi her şey şehir efsanesi olarak kalacaktır. Ancak açıklarsa da Coca Cola diye bir şey kalmaz ortada.
Dünya'nın en iyi pazarlanan şirketlerinden biri kendi boğazını keser mi durduk yere?
Veya siz olsanız sizi paraya boğacak bir buluşu çıkıp ulu orta deşifre eder misiniz? Etmezsiniz. O zaman Coca Cola da etmek zorunda değil. - 25-05-2007, 01:36:02Bir de şöyle bir durum var. Ne olursa olsun Pepsi Coca Cola'nın rakibi ve ikisinin de kendine özel bi tadı var. Pepsi öğrenmiş olsa dahi o formülü kullanamayacaktır. Ortada bu gerçek de var, herkes Coca Cola bağımlısı değil.
Şu da bir gerçek ki o formülü başka şekilde kullanabilirdi, ticari ahlaka uygun hareket ederek hem rakibi, hem kendisi için en doğrusunu yapmış.

