Coca Cola hapsi ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Coca Cola hapsi !
24
●
2.022
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Coca Cola hapsi !
1
2
3
25-05-2007, 11:52:42
#19
Labidu
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Örnegin "Pepsi light" bunun tadınıda Coca cola light asla veremiyor.
Pepsi lightın üzerine light gazoz tanımam mesela ben
light içenler belli bizim öyle bir sorunumuz yok şükür forever uludağ gazoz
25-05-2007, 11:53:33
#20
Black1
radmin ne oldu sana light might
25-05-2007, 11:53:51
#21
Misafir
https://www.r10.net/google-pagerank/4...li-degnek.html
Cola şehir şehir efsanesi ile ilgili bir yazıda var burada
25-05-2007, 16:39:01
#22
mehmetali
adamlar dürüst
25-05-2007, 16:43:53
#23
Cenk
bence Pepsi doğru olanı yapmış, rakibine saygılı davranmıştır.
Keşke herkes böyle olsa ...
25-05-2007, 16:49:53
#24
DEATHROCK
pepsinin hareketini takdir ettim gerçekten rakibiyle iş birliği yapmıyo...
25-05-2007, 17:12:20
#25
Rudeboy
Zamanında çok şey yazılıp çizildi Coca Cola ile ilgili. Belkide gerçeklerin açığa çıkmaması için bu kadar üzerine düşmüşlerdir. (:
Muhabbete bak. Biz neler ile uğraşıyoruz, adamlar nelerle uğraşıyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler