• 25-05-2007, 11:52:42
    #19
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnegin "Pepsi light" bunun tadınıda Coca cola light asla veremiyor.

    Pepsi lightın üzerine light gazoz tanımam mesela ben
    light içenler belli bizim öyle bir sorunumuz yok şükür forever uludağ gazoz
  • 25-05-2007, 11:53:33
    #20
    radmin ne oldu sana light might
  • 25-05-2007, 11:53:51
    #21
    https://www.r10.net/google-pagerank/4...li-degnek.html

    Cola şehir şehir efsanesi ile ilgili bir yazıda var burada
  • 25-05-2007, 16:39:01
    #22
    adamlar dürüst
  • 25-05-2007, 16:43:53
    #23
    bence Pepsi doğru olanı yapmış, rakibine saygılı davranmıştır.
    Keşke herkes böyle olsa ...
  • 25-05-2007, 16:49:53
    #24
    pepsinin hareketini takdir ettim gerçekten rakibiyle iş birliği yapmıyo...
  • 25-05-2007, 17:12:20
    #25
    Zamanında çok şey yazılıp çizildi Coca Cola ile ilgili. Belkide gerçeklerin açığa çıkmaması için bu kadar üzerine düşmüşlerdir. (:

    Muhabbete bak. Biz neler ile uğraşıyoruz, adamlar nelerle uğraşıyor.